Tv kändis

Till dig som vill läsa om sticklägret, se klippet (som också sänds i Strömsö programmet nu på söndag 15.5.16)

tryck då HÄR så hittar du dit..

14-svyle-2846165721be3a7c8f0

Bild: Yle/Lee Esselström

Själv håller jag för ögonen och suckar åt mina 15 minutes seconds of fame, hehe..

Men jag lovar, jag stickar nog bättre än så där! Egentligen. Så gör jag nog det. Lovar.

Koftan vitamin D är fem före färdig också, bara en kant kvar och its ready to show of. Snart kommer bildbevis. Som motvikt till min svaga tvprestation, haha..

Fast lite roligt att min tatuering får synas litegranna..

 

2 thoughts on “Tv kändis

Kommentera

