Sockutmaningen framskrider

Här kommer fyran i utmaningen. Knähöga sockor i Regias winterdream color, i färgen tomato mix. Intressant namnval kan jag ju tycka.

IMG_0569

Haha, jaaa, i verkligheten är de nog lika långa och lika stora dessa sockar..

IMG_0547

IMG_0558

IMG_0545

regia-winterdream-color-09

Bild lånad på nätet från lempala.com

Garnet fyndade jag för en tid sedan i en tarjouskorg hos Pirjoliisas. Blev härliga sockor av det. Lite olika är de fastän jag trodde mig ha letat upp samma ställe i nystanet när jag började, så kan det gå. De värmer lika bra ändå 😉

Kallt igen idag så kanske man får dra på dessa idag då.

Ha det gött.

4 thoughts on “Sockutmaningen framskrider

Kommentera

