Kök och sneakpeak

Mitt kök, mitt kaos, min plåga och oj så bra det ska bli sen. Hoppas på att jag får hus och hem lite uppstädat så fort vi är klara. Släpa in en lillajulgran och hänga upp mina stjärnor. Värma glögg och slappa.

Bjuder idag på liten sneakpeak och kökslinkar.

Vårt kök beställde vi från Noblessa, Linda skötte om oss på bästa sätt och hittills i processen har det gått smidigt.

kakelKaklet jag valde heter Marrakech Warm, och kommer från Casa ceramica.

Mer om köket bara jag kan bildbevisa nåt. Imorgon fixar vi taket och på söndag lägger vi golv. Hoppas hinna via Stundars gammaldags julmarknad och insupa julstämning på söndag..

Simma lugnt och njut av kvällen!

Kommentera

