35 days to go..

..to christmas ❤

Härligt, jag älskar julen! Men i år har jag jobbat så mycket att det känns som om julen kommer allt  för snabbt emot. Fasar för julstress, därför brukar jag börja förbereda inför den relativt tidigt. Nu känner jag hur stressen sakta smyger sig på och tomteverkstaden slår upp portarna på vid gavel. Så barnslig som jag är, vill jag gärna ge nånting åt alla vi firar julen tillsammans med. Älskar julklappar. Minns det magiska med julen som liten, spänningen, dofterna, de kliande strumpbyxorna, nervositeten av tomteväntan och all god mat. Allt. Allt det vill jag ju gärna förmedla till var och en med mina små klappar och gåvor. Vill gärna att det ska vara genomtänkt och att varje sak blir personlig, oberoende om det är köpt eller hemmagjort.

Som sagt, i år ligger jag efter. Men inget ont som inte för nåt gott med sig och jag lägger upp maskor för en racersnabb evighetsvirkning som jag hoppas ska hinna ner i tomtens säck..

Kommentera

