Dags att..

..rensa lite. Kommer inom de närmsta dagarna att rensa lite, både här och där. Ogräs, gamla inlägg, klädskåp mm mm i en oändlig ström.
Nej förresten, jag hoppas att det inte är en oändlig ström, jag hoppas att det ska räcka med lite så där lagom så att jag kan känna mig nöjd och att det faktiskt tar slut sedan, överflödet.
En sak in, en sak ut principen.
Kanske jag tillämpar den på bloggen med. Kände att iom det senaste inlägget så kunde jag ta och rensa ut negativt tjofs här också. Inte ha sura gamla inlägg att ligga här och förpesta min och alla andras tillvaro.
Läste nyligen att skit försvinner när man tvättar och ”bad mood” försvinner med att prata om det.
Jag valde att bl.a. skriva av mig mitt ”gnäll” och missnöje här och det underlättade, det gjorde det verkligen.
Men. Nu har jag sagt mitt i saken för den här gången och ser ingen orsak i att de ska ligga här och negativisera min blogg och ”mitt nya liv”.
Således. Städning på gång. Everywhere.

Kan ju inte bli annat än bättre 🙂

Ogräs

Lånad bild, javisst. Credd till fotografen.

One thought on “Dags att..

Kommentera

