Mat

Jag är inne på min andra lchf resa. I sensomras åt jag mer liberalt, nu kör jag mer strikt(are). Till hösten gick jag ner och sedan upp igen. Sedan januari har jag nu mist 7kg och vill ha bort (åtminstone) fem ännu. Man kan ju inte påstå att det direkt gör ont att äta lchf. Idag har jag fått utstå både pizza och cheesecake, stackars mig..

image

image

Tyvärr får ni nöja er med halvgryniga och suddiga bilder från min telefon. Kan förvisso hända att fotogafen är ännu sämre än kameratelefonen, men det låtsas vi inte om.

Kommentera

