En konst..

..är att kunna packa smart. Barnens väskor kan jag packa smart, Prinsens väska kan jag packa supersmart, min egen… Inte så mycket smart där inte. Jag vet ju inte vad jag vill ha på mig de olika dagarna, är en standard fras.. Så därför måste jag ta med allt.

De andra reser med handbagage och jag reser med lika mycket som resten av familjen. Fattar inte varför. Är totalt hopplös, kommer aldrig att bli vuxen och smart i detta fall, men who cares? Alla behöver ju ha nåt fel och nån brist i karaktären, hehe..

suitcases

Mammas bagage.

Suck.

Kommentera

