2013

För att summera förra året, 2013, kan man använda sig av flera ord. Ett av de mer spontanare som dyker upp för mig är skit. Kakka på finlandssvenska om ni så vill. Tror inte att det enbart var skit men det var så mycket som pågick och hände, runt mig och mitt liv att jag tappade farten till sist.

Glömde stanna upp och tänka på vad jag vill och vad jag mår bra av.

Glömde säga nej och stopp.

Glömde ha kul.

Taskigt.

Men nu j*vlar ska vi ta o vända på steken!

2014 here I come liksom! Galenskaper I welcome you! Jag ska utmana mig själv, förnya mig, ta tag i livet bara!

Så nu en bit efter nya årets 100:nde dag önskar jag er ett sent men innerligt Gott Nytt År! För det ska banne mig jag ha!

 

Kommentera

