Tack

Tack för era peppiga ord angående jobbet. Tack för er lojalitet, ni vet vem ni är 🙂 ❤ Man blir så glad och förvånad över oväntat stöd och hejja på! Tusen massor tackisar till er!

Just nu verkar stämningen på jobbet helt ok, i tron om att jag godtar situationen och annat bjafs. Ännu har jag inte fått tummen ur ändan utan drar mig lite för att göra nåt åt saken. Vill ju inte ställa till nåt.. Får dåligt samvete och känner mig elak, helt löjligt egentligen. Men sån är jag. Oberoende så har vi ju inte varken sett eller hört det sista i det här.

To be continued är jag rädd..

Kommentera

