Sweet fredag

Snart är det fredag, äntligen. Blir hantverksmässan med syster och mamma. Seinäjoki, here we come! Bara det att få gå runt och tanka inspiration och sen få äta på restaurang, wow, vardagslyx på hög nivå. Borde bara fylla på börsen nu då så att jag klarar dagen. Gissar att det lär tugga ett som annat hål i budgeten min, hehe.. Eller så blir jag så där tråkig som vanligt att jag inte nänns handla, inte nänns köpa nåt.. Får hålla tummarna att jag håller nån gyllene medelväg på slöshetsnivån min.

Ha en skön torsdag kväll!

Tänd ett ljus och släck lampan, lyft upp fötterna och var glad över just DIN egen vardagslyx. Behöver inte vara varken stort eller dyrt bara det lyfter DIN vardag!

I väntan på nästa OS..

Kommentera

