I stället för..

..att gnälla så har jag nu börjat ta reda på ett som annat 🙂 Våga eller inte våga litegrann tror jag.

Ska jag verkligen sitta här och ta emot skit från en människa som inte verkar ha nån förståelse för mig eller min situation? Nehej, tror jag inte. Du kan få din skit tillbaka varsågod.

Nu sätter jag ner foten och kliver fram ett steg i spelet. Sen kan vi prata om min semester, om huruvida du tycks tycka att det är slöseri med resurser att jag ska gå till en privatklinik eller inte för att få en diagnos och vad jag nu ska göra med den, sen kan vi tala om vem som vill göra vad, vem som har rätt till jota, vem som gör vad och inte, vad som tillhör vem och så vidare. I all oändlighet. Amen.

Jag ska inte gnälla om detta igen förrän jag åtminstone försökt göra EN sak eller nåt åt det. Bara lyssna på rösten i huvudet som nynnar ” you go girl, you can do it”..

Så.. The saga has begun.

One thought on “I stället för..

  1. Kämpa på, du ska inte behöva ha det så här. Om du bestämmer dig för att flyga vidare så meddela vart du far, jag tror vi är många som kommer med dig…

Kommentera

