Jag väntar

Jag väntar. Jepp. Väntar på att få se hur toksnygg jag kommer att vara.

Hur snygg jag kommer att vara i min nya kropp. Eller tjaa, nya och nya, min gamla pimpade kropp då. Inte direkt gamla heller eftersom jag inte är mer än 32. Men definitivt pimpad. Nu har det runnit 3 kg av mig redan, så där bara känns det som. Lite grann iallafall. Det syns inte direkt utanpå ännu men jag märker det själv. Mina relativt nyinhandlade Hjälp-jag-har-blivit-fet-byxor hålls inte uppe utan bälte längre och dito är inte så skinny mera, mera bootleg, intresseklubben antecknar.

Idag är jag ledig. Rättar mig där, jag har ledigt från jobbet. Just så, inte ska vi tro att tiden räcker till ändå inte nej nej.. Full dag med ärenden, ärenden och ärenden.

Startar lugnt med frukost.

Hittade ett super gott lchf bröd hos Linda som jag bakade, rekomenderar verkligen det till er som saknar smörgås.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA Härligt att ha nåt att lägga räkosten på, hehe..

Lindas fröbröd
3 ägg
3 dl riven ost
2 msk turkisk yoghurt ( eller grynost)
1 msk majonnäs
1½ tsk bakpulver

5 dl fröblandning av solrosfrön, pumpakärnor och linfrön
Lite salt

Blanda ihop alla ingredienserna. Bred ut på en plåt. Grädda i 225 grader i 15 minuter.

Kommentera

