När det inte riktigt går

Bare with me.

Har nu skrivit cirka fem inlägg som jag kasserat och raderat. Inget vill riktigt infinna sig just nu. Ska på jobb om en timme och misstänker att det är orsaken, så jag ska försöka på nytt senare. Svårt att skriva fint och bra under tidspress. Bloggen är ju min ”happy-spot”, inte nån stressig läxa jag bara måste hinna med. När jag sitter här vill jag, att allt jag vill säga och visa bara ska rinna av mig, ner över tangentbordet och vidare ut till er!

Hjälper knappast att vi varit på begraving igår, tankar om livet och framför allt döden snurrar i huvudet. Prinsens mommo har somnat in. Hela 96 år blev hon. Strong tant, kan inte säga annat.

Allt fyndigt jag vill skriva, allt jag skulle berätta och allt jag ville drömma om infinner sig inte riktigt. Kanske är det bara bra att jag har jobbet att åka till några timmar för att stänga av tänkandet en stund och komma utvilad tillbaka till er.

Således so long!

Kommentera

