Avbrott

Vi har haft avbrott i vårt internet flow, byte av abonemang, eller vad sådant dylikt nu kan komma att kallas.. Nu är vi på banan igen och jag tänkte blogga.. Meeeen, förlorade mig i alla andras bloggar som jag måste läsa ikapp mig på nu innan jobbet så jag får återkomma ikväll.

Fick idag ett intressant samtal, har lite drömmar att drifta, lite gnäll som ska ut och bara lite vardag som behöver präntas ner.

Ps, jag lchf:ar mig av bästa förmåga och har nu gått ner 1 kg, enligt vågen, gillar gillar gillar. Får hoppas det fortsätter i samma stil!

kablarbilden knyckte jag skamlöst från nätet :O

Kommentera

