Blogg

Har ju tidigare en annan blogg. Hade nischat in mig på inredning. Nu efter allt som hänt i mitt liv så kände jag att den inte passade mig mera, lite som favorit skor som man växt ur. Det tog ett tag innan jag kunde släppa det och byta.

Nu bor jag här och märker att jag tris mycket bättre. Lite friare, lite öppnare och jag måste inte städa och fota för att kunna blogga. Lite take me as I am.  Lite halv slarvigt och bohemigt. Vardag och fest, ångest och pest. Jag, jag, jag.

Välkommen än en gång. Välkommen att läsa mina texter, att dela ett hörn av mitt liv med mig, att läsa om då jag lyckas och när jag inte gör det. Se mina ord bli misshandlade texter och ljuva inlägg. Se mina amatör bilder. Se mig. Så. Välkommen. Igen.

Kommentera

